TIPS VOOR MEER ENERGIE BIJ VERMOEIDHEID

Een actief sociaal leven, drukte op je werk, de zorg voor je gezin: er zijn periodes dat je je moe en lusteloos kunt voelen. Dan kan een gezellig etentje met vrienden zelfs als een verplichting voelen. Toch wil je het wél graag allemaal blijven doen.

Om van de vele leuke momenten in je leven te genieten helpt het om naast je gezin, je familie en je vrienden ook jezelf voldoende aandacht te geven. Hoe krijg je meer energie als je moe bent? Hieronder nuttige tips die bijdragen aan extra energie bij vermoeidheid*.

Beweeg

Op de korte termijn lijkt bewegen vooral energie te kosten, maar na een poosje regelmatig bewegen krijg je juist meer energie. Deskundigen bevelen een dagelijkse matige sportactiviteit van 30 minuten aan waarbij je jezelf redelijk inspant en je hart sneller gaat kloppen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een flinke wandeling.

Eet gezond

Een gezond en regelmatig voedingspatroon zorgt ervoor dat je zoveel mogelijk juiste voedingsstoffen binnen krijgt. Zorg daarom voor zoveel mogelijk vers voedsel met de juiste vetten, bijvoorbeeld uit vis en olijfolie. Denk daarnaast aan de dagelijkse benodigde hoeveelheid calorieën en drink voldoende water. Door een gezond en regelmatig voedingspatroon kun je meer energie krijgen.

Zorg voor voldoende rust

De algemeen aanbevolen hoeveelheid slaap voor volwassenen is vastgesteld op 7 tot 8 uur per etmaal. Deze periode zorgt ervoor dat je bent uitgerust en energie hebt om de dag weer aan te kunnen. Ook ontspanning is belangrijk. Kies bewust en zorg dat je regelmatig tijd vrijmaakt voor jezelf om dat te doen waar jij van bijkomt.

Ontdek Supradyn Complex Forte

Sta weer actief in het leven! Supradyn Complex Forte geeft je als aanvulling op de voeding een steuntje in de rug in drukke tijden waarin je de extra energie bij vermoeidheid goed kunt gebruiken*. Neem als aanvulling op je dagelijkse voeding een hoog gedoseerde tablet van Supradyn Complex Forte.

Supradyn Complex Forte

Supradyn Complex Forte

Extra energie bij vermoeidheid*

Lees meer

*De vitamines B2, B3, B5, B6, B8, B12, C, het mineraal magnesium en het sporenelement ijzer activeren extra energie bij vermoeidheid.